Võimendame brände läbi heli

Teenused

Audio identiteet ja strateegia on eduka brändi lahutamatud osad. Uuringud on tõestanud, et ettevõtted, mille heli sobib nende brändi identiteediga, suudavad oma sihtrühma kõnetada lausa 96% tõenäolisemalt. Meie Bränd Sound tiim mõistab audiobrändi olulisust ning aitame teie ettevõttel leida oma unikaalse audio identiteedi. Lisaks töötame me koos teiega välja kõikehõlmava strateegia, mis integreerib audiobrändingu teie turundusplaani. See eristab teie brändi konkurentidest ja loob tugevama sideme teie sihtrühmaga.

Rakenduste ja toodete helikujundus on protsess, mille käigus me loome ja integreerime helisid ja muusikat, mis tõstavad toote kasutajakogemust ja tugevdavad brändi identiteeti. Me mõistame unikaalse heliidentiteedi olulisust, sest see eristab teie kaubamärki ja suurendab selle tuntust. Uuringud on kinnitanud, et custom-made helilahendused parandavad kasutajakogemust ja aitavad toodetel turul silma paista. Bränd Sound meeskond aitab luua teile helikujunduse, mis tagab kasutajatele meeldejääva brändikogemuse.

Helilogo, tuntud ka kui helitunnus või audiologo, on lühike ja eristuv meloodia, mis võimaldab teil oma brändi lugu rääkida läbi muusika ja luua äratuntava heliidentiteedi. Meie meeskond on spetsialiseerunud helilogode loomisele, mis peegeldavad teie brändi unikaalset isikupära ja väärtusi ning tõstavad esile just selle, mis teid teistest eristab. Kui teil juba on olemas helilogo, siis aitame seda täiustada ja kohandada vastavalt teie uutele vajadustele.
Bränd Sound sukeldub sügavale teie brändi DNA-sse, et luua helilogo, mis on unikaalne ja kohandatav erinevatele platvormidele. Meie teadmised ja kogemused aitavad teie brändil silma paista ja muuta teid veelgi meeldejäävamaks.

Tehtud tööd

Eesti vanimal teatril Vanemuine on 152 aastaga visuaalne ja helikeeleline identiteet kindlalt välja kujunenud, kuid soov helilogo järele tõi ambitsioonika väljakutse Bränd Sound meeskonnale. Meie eesmärk oli jääda truuks traditsioonile, säilitades samal ajal nooruslikkust ja ajaloolist väärikust. Helilogo aluseks võeti juba 55 aastat kasutusel olnud publikukutsung duetist "Õnn, meie juurde jää, jää meiega" Evald Aava ooperist "Vikerlased" by Evald Aava.
 

Koostöö Bränd Sound esindajate Maksim Adeli ja Ikevald Rannapiga oli algusest peale põhjalik, konstruktiivne ja lahendustele orienteeritud. Esmane ootus ja tagasiside Vanemuise kliendilt oli loomisel oluline lähtepunkt. Selle põhjal vormus helilogo, mis täna kõlab Vanemuise tunnusmeloodiana,” kommenteeris Vanemuise teatri muusikajuht Risto Joost., music director of the Vanemuine Theatre.

0:00 / 0:00
Teater Vanemuine

Eesti Keele Instituut (EKI) on riiklik teadus- ja arendusasutus, mille põhieesmärk on aidata kaasa eesti keele säilimisele läbi aegade. Nende brändi värskendamise eesmärgil lõime helilogo, mis oleks kooskõlas uue brändi identiteedi ja sõnumitega.


Bränd Sound suutis leida väärika tasakaalu uue ja vana vahel ning tulemuseks on helilogo, mis on inspireeritud Eesti laulu- ja tantsukultuurist ning sisaldab kaasaegset Eesti folkmuusikat. See tänapäevane kõla kajastab eesti keelt ja kultuuri ning on ühendatud ajatu traditsiooniga.

0:00 / 0:00
Eesti Keele Instituut
Estonian Business School (EBS) on Eesti juhtiv äriharidust pakkuv ülikool, millel on tugev maine kvaliteetse hariduse andjana. Nende brändi identiteedi täiustamiseks ja sihtgrupiga tugevama sideme loomiseks lõi Bränd Sound neile helilogo.
 

Tihedas koostöös EBS-i meeskonnaga lõi Bränd Sound helilogo jaoks mitu versiooni, millest igaüks oli erineva tooni ja tunnetusega. Pärast hoolikat kaalumist ja tagasiside valiti lõplik helilogo millel on kaasaegne ja meeleolukas meloodia, mis esindab EBS-i brändi.

0:00 / 0:00
Estonian Business School

Blogi

Vanemuise teatri helibränding - kuidas väljendada 153 aastat pärimust kolmes sekundis?

Üks esimestest Bränd Sound töödest oli väga vastutusrikkas ülesanne - luua helilogo...

Helibränding - mis, kuidas ja kellele?

Helibränding võib aidata ettevõtetel luua emotsionaalset sidet klientidega, eristuda...

8 Viisi, kuidas võimendada oma brändi häält

Mis häält su bränd tegelikult teeb? Kõik brändid teevad heli. Küsimus on selles, kui palju...

Bränd Sound: tulemas on uus ajastu reklaamiturul

Mis siis täpsemalt toimub? Inimeste loodud helid ümbritsevad meid rohkem kui kunagi varem...

Liitu meie uudiskirjaga

ET